Maandag - Vrijdag08:00 - 17:00
KantoorBaanbergenweg 50, Huizen
Bekijk onze socials:

ALGEMENE VOORWAARDEN

BwiseR
Baanbergenweg 50
1271TW Huizen
Tel: 035-8871975
KvK nr 63755432

Algemene Voorwaarden
Directe verkoop ( d-t-d)

ARTIKEL 1 – DEFINITIES
Algemene Voorwaarden of Voorwaarden: de Algemene Voorwaarden van Bwiser, die worden gebruikt door alle directe verkopers die bij Bwiser zijn aangesloten. Directe Verkoop: verkoop direct aan de eindgebruiker diensten rechtstreeks aan u door een Directe Verkoper, door middel van de uitleg van goederen of diensten ofwel bij de Consument thuis of in de woning van een andere Consument, of in de werkomgeving van de Consument, ofwel op andere plaatsen, behalve verkoop die op straat plaats vindt;
Consument / u: de contractant, zijnde een natuurlijke persoon die een product/ dienst koopt Onderneming: de directe verkooponderneming, zijnde de zakelijke entiteit die Producten onder handelsmerk of dienstmerk of ander identificerend symbool op de markt brengt, via een distributiesysteem gebaseerd op directe verkoop.
Verkoper/ Handelaar: de Directe Verkoper, zijnde elke natuurlijke persoon of rechtspersoon die Producten aankoopt van een Directe Verkooponderneming en daarna verkoopt als zelfstandig ondernemer;
Product: het begrip Product omvat energie gerelateerde goederen en/of diensten; Prijs: de prijs van het aangeboden Product / Dienst
Contract: via de app gegenereerd contract / document dat dient ter bevestiging van een overeenkomst in Directe Verkoop;
Herroepingstermijn: de termijn waarbinnen de Consument gebruik kan maken van zijn recht de overeenkomst te ontbinden;

ARTIKEL 2 – TOEPASSELIJKHEID
Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle (koop)overeenkomsten uit Directe Verkoop die u sluit met een Verkoper.

ARTIKEL 3 – AANBOD
1. De Verkoper geeft een eerlijke en duidelijke uitleg van de energie producten / diensten, zodanig dat het commerciële oogmerk duidelijk naar voren komt. Vóór het afsluiten van de overeenkomst geeft de Verkoper de wettelijk voorgeschreven informatie.

2. Tijdens een uitleg van de energie producten / diensten maakt de Verkoper het doel van de bijeenkomst bekend aan de consument / onderneming.

3. Als de Verkoper u de mogelijkheid biedt om uitgesteld of in termijnen te betalen, worden de voorwaarden waaronder dit kan in het aanbod opgenomen.

4. Elk aanbod moet zodanige informatie bevatten, dat voor u duidelijk is wat uw rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Als sprake is van een beperkte geldigheidsduur van het aanbod wordt dit duidelijk vermeld.

ARTIKEL 4 – TOTSTANDKOMING VAN DE OVEREENKOMST
De overeenkomst komt tot stand als u het aanbod aanvaardt. Elke wordt overeenkomst met een energie contract vastgelegd.

ARTIKEL 5 – HERROEPINGSTERMIJN
U heeft een herroepingstermijn van 14 kalenderdagen vanaf de dag na ontvangst van het energie Product/ de dienst . Als u een dienst afneemt gaat de herroepingstermijn van 14 kalenderdagen in op de dag na het sluiten van de overeenkomst.

ARTIKEL 6 – PRIJS
1. De Prijs en de eventuele aanvullende kosten die u moet betalen, worden vooraf overeengekomen, evenals de eventuele bevoegdheid tot tussentijdse prijswijziging.
2. Lid 1 en 2 zijn niet van toepassing op prijswijzigingen die uit de wet volgen, zoals die ter zake van BTW, vastrecht ed.

ARTIKEL 7 – CONFORMITEIT
De Verkoper staat ervoor in dat het geleverde Energie-product beantwoordt aan de overeenkomst (conformiteit). De Verkoper staat er bovendien voor in dat het Energie-product die eigenschappen bezit die, alle omstandigheden in aanmerking genomen, voor een normaal gebruik nodig zijn, alsmede voor een bijzonder gebruik voor zover dat is overeen gekomen. ( In het geval van een Grootzakelijke overeenkomst).

ARTIKEL 8 – GARANTIE
Een eventueel door de Verkoper aangeboden garantieregeling doet niets af aan de rechten die u jegens de Verkoper kan doen gelden op grond van de wet en de overeenkomst.

ARTIKEL 9 – UITVOERING VAN DE BESTELLING
A. Algemeen
1. De Verkoper neemt de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht bij het in ontvangst nemen van de overeenkomst en het ten uitvoer laten brengen van bestellingen van goederen en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
2. Als plaats van aflevering geldt het woonadres dat u het laatst aan de Verkoper kenbaar heeft gemaakt, tenzij u een ander afleveradres heeft opgegeven.
3. De Verkoper voert in ontvangst genomen bestellingen zo spoedig mogelijk uit, uiterlijk dertig dagen vanaf de dag nadat u de overeenkomst heeft ondertekend, tenzij partijen anders zijn overeengekomen.
B. Niet, niet tijdig of niet volledig kunnen uitvoeren van de bestelling
5. Als de bestelling niet, niet tijdig of niet volledig kan worden uitgevoerd, ontvangt u hiervan bericht binnen acht dagen nadat u de overeenkomst bent aan gegaan/ hebt geplaatst, maar in elk geval vóór de overeengekomen leverdatum.
6. De Verkoper verricht in redelijkheid alle inspanningen die nodig zijn om een vervangend energie Product te leveren. Bij het in lid 5 bedoelde bericht moet de Verkoper ook aangeven of en zo ja, op welke termijn hij een vervangend Product kan leveren.
7. De Consument heeft het recht om:
− het eventuele aanbod van de Verkoper betreffende het vervangende Product te aanvaarden, of;
− alsnog levering van het oorspronkelijk overeengekomen Product te eisen binnen een redelijke termijn,
8. Als partijen geen (uiterlijke) leverdatum zijn overeengekomen, komen de hierboven genoemde rechten u slechts toe als u de Verkoper schriftelijk in gebreke heeft gesteld, met vermelding van een redelijke termijn waar binnen de Verkoper alsnog moet leveren, en de Verkoper niet alsnog binnen die termijn naar behoren heeft geleverd.

ARTIKEL 10 – BETALING
1. U moet de verschuldigde bedragen voldoen zoals u met de Verkoper bent overeengekomen.
2. U bent in verzuim vanaf het verstrijken van de betaaltermijn. De Verkoper stuurt na het verstrijken van die datum een kosteloze betalingsherinnering. U moet dan binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de herinnering alsnog betalen.
3. Als u na het verstrijken van de betalingsherinnering nog steeds niet heeft betaald, mag de Verkoper rente in rekening brengen vanaf het verstrijken van de betalingsdatum. Deze rente is gelijk aan de wettelijke rente.

ARTIKEL 11 – KLACHTEN(PROCEDURES)
1. Als u een probleem of vraag heeft met/over een Product dat u heeft aangeschaft, moet u de Verkoper aanspreken.
2. Als contact met de Verkoper voor u niet leidt tot een bevredigend resultaat, kunt u zich wenden tot de Bwiser en een mail sturen aan info@bwiser.nl

ARTIKEL 12 – KLACHTENAFHANDELING ONDERNEMING
1. Een klacht ontstaat als de Verkoper het probleem of de opmerking die u heeft over een Product dat u heeft aangeschaft, niet naar tevredenheid oplost.
2. U moet klachten over de uitvoering van de overeenkomst volledig en duidelijk omschreven indienen bij, of de Onderneming op wiens Product de klacht betrekking heeft.
3. De Onderneming moet uw klacht in behandeling nemen. Binnen 8 werkdagen moet u een bericht van ontvangst van de klacht ontvangen en binnen 14 werkdagen een inhoudelijke reactie.

Voor meer informatie over onze producten of diensten of het willen herzien van onze algemene voorwaarden kun je ons mailen via info@bwiser.nl

BwiseRHoofdkantoor
Stimuleer op organische wijze een alomvattende visie op ontwrichtende innovatie door middel van empowerment.
Onze locatieWaar kunt u ons vinden?
https://bwiser.nl/wp-content/uploads/2023/12/globe-world-map-png-favpng-iNzXca7fkcGCiwccG28danye6-removebg-previewv2.png
KOM IN CONTACTBekijk onze socials
BELANGRIJKE DOCUMENTEN
BwiseRHoofdkantoor
ONZE LOCATIEWaar kunt u ons vinden?
https://bwiser.nl/wp-content/uploads/2023/12/globe-world-map-png-favpng-iNzXca7fkcGCiwccG28danye6-removebg-previewv2.png
KOM IN CONTACTBwiseR Social links
BELANGRIJKE DOCUMENTEN

Copyright BwiseR. Alle rechten voorbehouden.

Copyright by BwiseR. Alle rechten voorbehouden